Det är insidan som räknas

För att känna sig fin (hör och häpna, man känner sig inte 100% nöjd varje dag) kan man behöva det där lilla extra en vanlig trist vardag. Mitt trix är: underkläder. Fina underkläder. Ingen annan ser det (om man inte har pojkvän villsäga eller ska besöka ett gym med omklädningsrum... Nåväl.), men man känner det och man vet att man är snygg även under kläderna... När jag såg detta lilla "set" på H&M för ett tag sen blev jag lite så där kär och vad skulle inte muntra upp mig mer en grå dag om inte dessa?! Att de är tillverkade av organisk bomull gör ju inte saken sämre direkt...



Köpte även bomullsboxertrosor som är sköna att sova i + de där underbartsköna strumpbyxorna jag använder upp på löpande band.. Tråkig utgift, men nödvändig... + Ögonbrynspennan som är för mörk för mig, måste köpa en ny nu.. Gaah.. Orka. Imorgon blir det definitivt fint under, så man klarar sig genom en ferdag på jobbet innan helgen!



Det jag vill ha sagt är i alla fall att fina underkläder kan göra mycket för humöret de dagar allt känns trist och säkert höjer det självkänslan en aning de dagar man är lite tveksam på sig själv. Så är det för mig! Är man fin inne, känner man sig fin utanpå med. För det är ju insidan som räknas! :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback