Det ska bli så kul!

Snart är Anna här i Sthlm och mitt rum har aldrig varit så fint som nu... Typ. Jag har dammsugit vart enda liten vrå, vikt kläder, plockat undan. Trots att jag plockat undan massor har jag det ändå "plottrigt". Jag fattar inte hur vissa människor kan klara av att inte ha massa småsaker överallt. Jag kan liksom inte få den där stilrena, avskalade looken på mitt rum. Hur mycket jag än plockar undan... Jag behöver ju allt! Hehe..

I alla fall. Det jag ville säga var att: Snart kommer söta Anna!! Det ska bli så grymt kul! Weee. Måste ta kort i helgen också för att föreviga vår andra (nåväl) träff på snart två år! Herregud vad tiden rinner i väg... Appropå tid måste jag äta middag! Ska steka på en hamburgare typ... Har inte ätit sen lunch.. Eh och mitt mina wienerbröd. Erhm. Jag erkänner det i alla fall! + att jag tränat bort dem nu, med ett svettigt pulspass 17.30 - 18.30 idag. Sug på den!

Ha en härlig kväll! Det ska jag :)

image2132

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback