Färdig!

Nu har jag varit duktig och rensat klart i röran i datorn. Alla bilder ligger fint i respektive mappar. Känns bra. Nu är det röran i rummet jag ska jobba på... imorgon... eller nån annan dag.. Det nalkas ju långhelg också - för tusan! Imorgon jobbar jag bara till 13.00 och sen är det tight schema hela dagen/natten lång! Jag och Loijs ska till bolaget (vi tänkte ha en drinkkväll imorgon, bara hon och jag.. hehe kan bara sluta på ett sätt: fullt), sen ska vi handla mat och efter det träna. Sen ska vi tillaga och äta maten vi handlat och dricka drinkar. Najs najs :)

Nu, eller snart, är det Desperate Housewives och efter det kommer jag somna bums! Har redan sovit en omgång sen jag kom hem från jobbet. Man blir verkligen sömnig och trött av både att vara allergisk (pollen-fan) och att äta medicinen mot pollen(skiten). Riktigt kul.. Eller inte.. Det blir en tidig kväll med andra ord! Imorgon är det som tur var bara jobb till 13.00 och HUR skönt är inte det :D

image2251

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: emmelieee

Hej, jag har en tävling på min blogg! som avslutas på fredag! men än finns det gott om plats för fler tävlande! pris: skitsöta örhängen och smink! så va MED


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback