Finally friday

Veckorna går som bekant i en rasande fart, när väl måndagen är förbi, susar det på i en himla fart. Dumt nog går helgerna i samma hastighet - om inte snabbare. Nu är det fredag igen och jag ser verkligen fram emot att få ha några lediga dagar. Jag och Loijs ska direkt till Friskis efter jobbet (vi cyklar dit i solskenet) för att känna oss sunda och förnuftiga. Loijs och jag har nämligen en förmåga att tjata ganska mycket om våra överflödiga kilon. Vi gillar dem inte, de där man kan kalla trivselkilon. På det sättet är vi nog inte så bra för varandra att bara tjata om träning och att man ätit så mycket godis och skit under dagen... Hehe.. Men att vi triggar varandra att träna tycker jag bara är positivt! En glad överraskning är att jag ska träffa hannibanni i dag en stund, liten bonus tills vi ses på söndag också :)

Skulle mest av allt vilja sitta på en uteservering just nu i solskenet, sörpla (kul ord!) på en latte med
solbrillorna på näsan och bara njuta, ta in allt ljus. Jag är nog en liten nörd när det gäller solljus, eller bara ljus i överhuvutaget. Jag klarar inte av mörka rum (om man inte ska sova eller så) utan vill bara tända hela tiden och nu när solen strålar och det blir ljusare och ljusare stortrivs jag. Att sitta på en uteservering med kompisar och den där latten hade varit pricken över i:t!

Sitter kvar här en stund till... Men sen bär det av mot nya äventyr! Helgens äventyr. Vi får se vad som händer :)

Puss på er!

image2099

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback