Framtidssnack



Igår åkte jag som sagt till David och bara myste. Vi snackade en hel del om framtiden också, alltså vad man vill göra här i livet och så. Inte "villa, volvo, vovve" snacket alltså ;) Lät nästan så. Nää det är på tok för vuxet - än... Det är grymt svårt det här med framtiden! Vad man vill bli, vad man vill vara med om och vilka vägar man ska välja. Jag kom på en del grejer jag skulle kunna tänka mig igår Vill du höra? Orkar inte vänta på svar så här kommer det :) Bröllopsfixare - HUR kul skulle inte det vara?! Tänker på filmen med Jennifer Lopez när hon är just Bröllopsfixare. Hur blir man det? Hade varit, eller det låter skoj i alla fall :) Just my style, kreativt och romantiskt. Haha. Typiskt mig actually. Sen skulle jag ju kunna skriva krönikor i nån modeblaska?! Stylist känns jätteskrämmande att bara tänka sig att bli det, känns som om man verkligen måste sticka ut och ja, vet inte riktigt vad som krävs? För att man ska lyckas? Men det verkar skoj... Kruxigt va? D nämnde något om att vi skulle åka utomlands och jobba både han och jag. Ja ja ja! Yes! Jag har hittat en resekompis :) Hehe. Sen vill jag åka till England också och lära mig snacka engleska utan hämningar! Jepp. Vad mer? Personlig shopaholic hade varit det ultimata!

Han är fin han, min pojkvän.

image2207

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback