Fredagar is the shit

Nu är det fredag - igen. Hurra för det! Sitter och fryser för tillfället och ute skiner solen fint! Hoppas den kommer skina hela helgen så jag hinner ta till vara på solstrålarna (lite svårt att ta till vara på dem inomhus på jobbet liksom...) ordentligt. I dag blir det mycket aktiviteter utspridda över hela dan, först är det jobb, sen är det ett svettigt pass på Friskis, köpa nåt till Sophie med Loijs, sen kanske nåt alkoholhaltigt också ska införskaffas (?) till morgondagens bravader... Efter det, ja då ska jag hem, gå ut med vovven, gå direkt till tåget och åka in till stan för en middag med "gänget" (D's gäng) på en Tapas restaurang D och jag har varit på innan...Mysigt och gott! Nice nice. Lutar åt min nya klänning (ja nu snackar jag kvällens outfit;) för den som är intresserad... Sen då? Hem till D, sova ruset av sig, vidare på ett 30-års kalas på lördagen, sen till Shophie och kolla in hennes nya lya! Najs najs.

Nej nu ska jag ta tag i filten och värma upp mig! Tror någon har öppnat dörren - borde vara förbjudet :) Puss så länge!

I löv fredagar, speciellt efter kl 16.00 ;)

image2181

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback