Invalido

Fan. F - A - N. Jag har faktiskt riktigt ont i vänstrabenets benhinna = ingen träning för Emma. Buhu. Och jag som bara tränat en gång denna veckan :-S Detta underlättar ju inte direkt om jag säger så! Beach 2008 är ju fan snart här... Nu måste jag börja tänka på vad jag stoppar i mig istället ;) Snyft. Jaha. Så Loijs ska träna nu i eftermiddag och bli fit, medan jag ska sitta och bara bli fat pga träningsbrist. Kanske att jag ska ta mig en promenad eller nåt istället? Men hur seriöst är inte det liksom... För seriöst.

Lid med mig. Nu är mina fem träningstillfällen från förra veckan inget att skryta om längre, om det var det som gjorde att min benhinna kajkade. Dumma!

Snart, om en halvtimma, är jag befriad! Ska ta en latte i solen soim tröst för träningsbristen...

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Som om du behöver träna egentligen.. :P Kram! /Magnus

2008-04-18 @ 18:21:51

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback