Jag vill hem!

Solen är ju helt jävla fantastisk - där ute. Och här INNE sitter jag. Anar man en frustration? Eh - milt sagt. Älsklingen ringde nyss och sa att han ska ut på sjön och fiska nu och det varken haglade eller regnade enligt honom när jag frågade. Nehepp. Var ute en kvart på min rast  för ett tag sen och var sååå skönt. D sa att hos honom var det 17 grader. Wow. Nu är det i alla fall bara en timma kvar av arbetsdagen. Sen ska jag springa hem till vår balkong och sooooola! Förstår inte varför det kryper så dant i kroppen när det är fint väder ute och jag befinner mig inne. Men jag får sjukt dåligt samvete för att jag inte är ute när solen skiner. Måste. Ut. Lite knäppt att jag ska vara jäkla hysterisk, men jag har väl saknat solen så pass mycket den senaste tiden att när den väl tittar fram vill jag inte missa en sekund...

Men snart, snart går jag hem med jackan på armen och solbrillorna på näsan...

image2218

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback