Kul idé

Åhléns har ganska roliga idéer på deras hemsida. För ett tag sen ägnade jag en ledig stund till att inreda en lägenhet! Det fanns möbler, tapeter, kuddar, prydnader och massa annat, som man bara "drog in" i rummet och sen möblerade, stylade bäst man ville. Kul! Älskar att inreda :) Nu har Åhléns hittat på något nytt och denan gången är det ett annat av mina intressen inblandat. Kläder. Man väljer kläder ur två garderober och skapar olika outfits som man sätter in i en scrapbook. Det är så kul! Har suttit och pillat med det nu en stund. Det jag undrar är om man kan spara det och gå tillbaka senare? Är faktiskt lite stolt över vad jag har lyckats åstakomma :)

Gå in och kika själv vettja!
Länk.

image2101

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback