Lite blandat, lite Uppsala

I fredags gjorde jag som sagt middagen, fick bara lite hjälp... Anyways, min sallad bestod av massa gott men framför allt chévré - mums. Kolla in, visst ser den god ut?!

image2225

I lördags åkte jag och mamma till Uppsala. Jag hade på mig detta: Nytt linne från H&M, har det även i svart, jeans från H&M... Sen hann jag inte slänga på mig några smycken eller nåt.. ;)



I Uppsala (efter all kaos, eller när man försökt sluta tänka på den) åt mamma och jag varsin ceasarsallad och mormor tog en kaffe. Moster Stina var också med en stund. Mamma köpte årets första - och riktigt goda - jordgubbar som vi satt och åt av i solen... (Bilder nedan fr vänster: Jag, mormor, mamma, Stina, jordgubbar)



/emma.

P.S. Det var jävligt segt att ladda upp bilderna! Tog cirkus 100 år eller så. Dags att sova! Bums.

P.S.2 I dag har jag shoppat igen och denna gången mer än i söndags.. Får se om jag orkar ladda upp biler imorgon :)



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback