Många dagar, några veckor

"Dagens outfit" som jag så fint kallar det har inte hänt på länge. Ibland har jag inte tyckt att det jag dragit på mig varit "snyggt nog" eller så har jag haft det så många gånger förr att jag inte orkar ta en bild (eller 15). Men nu har jag skrapat ihop lite olika outfits som jag haft under ett par veckor, eller mest denna veckan tror jag... Hum. Minnet är inte det bästa en seg söndag som denna :)

Nya tröjan från MQ jag köpte för halva priset - love it! Så jag och så skön! Rosa och stor rosett - kan inte bli bättre!


Nya rutiga blusen med svart kofta i fredags. Hade allt hår i ett hårspänne - det kan jag bara när jag är nyklippt, annars är mitt hår för tjockt för att ha i ett sånt här hårspänne... Kul! :)


Nytt halsband med hjärtan ♥


Lite classy med väst på jobbet, klädde ner den med jeans och långt halsband.


Gammal topp, nya svarta jeans (assköna!!) från MQ


Nu tror jag inte att jag har något mer på lager?! Skönt att få "bli av" med lite :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback