Något klickbart

Jag såg en hel del fint i en Elloskatalogen som damp ned i brevlådan här om dan. Det första fina var en bikini som jag funderar på att klicka hem, men även en klänning hade ju inte varit helt fel att utöka garderoben med. Vad tycks om denna, med ett bälte i midjan, kanske leggins innan det blir riktigt varmt ute och ett par ballerinas eller platta sandaler? Funderar faktiskt på den beiga, men också den svart vita, vilken skulle bli bäst månne?

image2185image2186

Lutar lite åt den beiga, har så mycket svart-vitt i garderoben redan... Eller?

/emma.


P.S. Ojoj, denna var ju också ruskigt söt!



P.S. 2. Ojojojoj, (igen) denna var ju också skitsöt, fast jag vill nog ta bort fickorna (?)

P.S.3. It never ends...

P.S. XXX. Btw här är bikinin jag vill ha ;)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback