Plenty to do!

Exakt! I helgen kommer söta Anna på besök och det ska blikul! Längar ihjäl mig ;) Tiden går ju så rackarns fort och jag har en hel del att ta tag i hemma, precis - mitt rum är stökit igen!

Detta ska jag ha fixat innan fredag:

♥ Röja i utrymmet under trappen (fungerar nu enligt kasta-in-prylar-stäng-dörren-fort-principen)
♥ Bädda med de nya lakanen i sängen
♥ Dammsuga för 17!
♥ Städa i garderoben (kan vara bra att kunna urskilja kläderna i röran)
♥ Organisera smyckes-högarna...
♥ Skicka tillbaka Halens-returen
♥ Damma? Fixa, feja?
♥ Tvätta -!
♥ Göra snyggt helt enkelt!

Shit! Vad fint mitt rum kommer bli efter denna omgången! Ett stort plus är att jag kommer hitta massa saker i högen av grejer under trappen - en bonus om inte annat! Sen ska jag såklart blogga i kapp när rummet är fint... Frågan är vilken dag jag ska ta tag i det...? Idag ska jag klippa mig, imorgon ska jag till körskolan och sen direkt till träningen. Hemma halv åtta tidigast. Torsdag = matdag + en eventuell fika med Amelie som är nyhemkommen från Australien. På fredag ska jag träna med Loijs och Maja ett puls-pass på friskis. Sen kommer Anna (som sagt) och vi ska dricka nån drink för att sen forsätta in till Sthlm för en utekväll med girlsen! Efter det får vi se vad helgen har att erbjuda... MASSOR med skvaller, snack och uppdatering på alla fronter så klart, en och annan promenad i fint vårväder (?) och liiite shopping kan tänkas! Yeey :)

Visst låter det bra! Nu ska jag bara hinna med allt som står på listan :)

image2066

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback