Produktiv dag

Jag har gjort en väldigt proaktiv grej nyss och känner mig riktigt stolt. Ska rida på den vågen ett bra tag nu...

Annars så har jag fullspäckat schema hela dagen. Jobb, sen vidare till körskolan med tåget 15.45. Ska göra några datatester samt syntest till mitt körkortstillstånd. Direkt därifrån ska jag till Friskis och svettas lite! Ge mig energi! Zzzz. Sen är det tillbaka hem, röja?, äta, ut med hunden. Sova. Shit, känner mig stressad bara av tanken på dagen... Men jag kommer fixa det! Yes I will.

En lite tråkig grej är att Anna inte kommer nu i helgen. Det roliga är att hon kommer nästa! Så jag har inte riktigt samma panik med att städa och fixa på mitt rum ;) Dock måste jag göra något åt det ändå... Om inte för hennes skull, för min egen!

En annan sak (känner du hur målinriktat effektivt jag förmedlar mig?). Jag och Loijs har bestämt oss för att sätta upp mål gällande körkortet. Om en månad ska vi göra teoriprovet... Grejen är att hon kan plugga hela dagarna, då hon just nu inte har något jobb. Men jag då? Jag jobbar ju bara! I helgen får jag nog börja, eller hey, redan idag ska jag ju plugga teori på körskolan! :P

Puss... Nu måste jag vara ännu mer proaktiv om det nu är möjligt ;)

image2096

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback