Que?

Jag bara gapar. Vad ska jag säga? "Inga nya inlägg" Vad ska det betyda? Jag har aldrig varit med om att det stått så på Bloggkoll.se! Klart det står så när jag precis kollat alla nya inlägg, ibland inte ens de då nästan alla upptaderar sina bloggar om vart annat. Men idag, efter att för nåra, nån timma sen kollat igenom min listan av bloggar, är det ingen som helst aktivitet i bloggvärlden. Det är som ett vakuum, ett eko? Var tog alla vägen?

Jag vet svaret på den frågan: alla har ett liv. Ett liv som innebär att de sitter utomhus i den skinande solen och ger blanka fan i allt som kallas jobb och måsten. Här sitter jag och svarar i telefon - inomhus...

Jag säger inget mer.

image2206

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback