Shopping (igen, igen och igen...)

I'm The no. 1 Shopaholic. BIG time. Hur många dagar har det gått sen jag fick lön? It never ends...

Igår fick jag med mig detta hem från min lööver Fältan. Fyra skålar och fyra muggar från Indiska, jag och D såg dem i söndags när vi var på stan, men jag köpte dem inte då. Efteråt kände jag att jag verkligen ville ha dem så jag slog till på fyra av skålarna och fyra av muggarna. De är vita och laserade/lackade (säger man så?) med ett blommönster i som inte riktigt syns på bilderna. Det är en ros i botten både skålarna och muggarna och de har en perfekt size! Härligt härligt. De kommer göra sig riktigt bra i min kommande lägenhet! (Den jag drömmer om men inte har än) Älsklingen kommer också köpa några sånna skålar då han också tyckte de var superfina! Kul va?! :) Den galet rosa necessären köpte jag på H&M i lördags, då jag behöver en större necessär där man får plats med alla prylar en tjej behöver för en sleepover. Ett skärp fick också följa med hem då det jag har är helt utslitet, tycker det är lite trist att köpa skärp... Även fast det kan vara en riktigt snygg accessoar! Ett par svarta shorts för 98pix kändes som en bra investering till sommaren! Riktigt bra grejer med andra ord :)




Min lilla familj "Make up Store" fick tillök med en ögonskugga och ett mineralpuder igår. Minderalpudret var lite av ett impulsköp, eller nej, jag har velat ha ett sånt under en längre tid. Man har det i hela ansiktet och det ger ett naturligt resultat och skimmrar en aning. Det är inte täckande men jämnar ut hudens nyanser och ger en frisk look helt enkelt. + att det ska vara vårdande. Spännande att se resultatet sen när jag fått in tekniken :) Vad det kostade säger jag inte. Då kommer jag bara må dåligt... Men fina grejer är det! Mitt mål är att min lilla familj från Make up Store ska växa och bli större :) En produkt i månaden?



/emma.



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback