Skadeglädje?

I morse sken solen, tanken på att då gå in och sätta sig på ett mörkt kontor var inte alltför lockande. När D ringde och sa att han satt på en brygga i solskenet och käka korv (kanske inte just korven jag är avis på - men ändå) blev det ju inte direkt roligare. Nu har det spöregnat och jag menar verkligen S-P-Ö-R-E-G-N-A-T. Mohaha. Nu känns det mycket bättre ;) Hehe. Mitt karmakonto är nog ganska övertrackasserad (som jag så fint uttrycker det) för tillfället. Men tanken på att någon annan får njuta av solskenet är liite åt det avundsjuka hållet...

Nu ser det ut att lätta igen, så solen kanske vinner kampen i alla fall... Lyllo dig då! (Karmakontot är dock fortfarande övertrasserat). Men verkligen, jag menar det när jag säger att alla som är lediga från jobb är värda det! Hrmf...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback