Som vanligt

Som alltid är jag relativt frånvarande på helgerna. Vad gör jag egentligen? Nja, det är olika. Jag sätter knappt på datorn och om jag ändå skulle göra det är det för att fixa igång musiken i mitt hifi-system. Jag sitter framför "burken" hela dagarna på jobbet så jag orkar liksom inte när jag är ledig, samma sak gäller när det ska svaras i telefonerna här hemma. Jag vill inte svara, om jag inte vet att det är till mig...Gäsp!

Det jag ville säga var att jag återkommer med mer matig info om hur min helg varit. Den har varit jätteskön, duktig och härlig! Idag är jag segheten själv... Men jag ska stoltsera med att badrummet skiner som aldrig förr, och spegeln där inne har aldrig varit så ren som nu! Alltid nåt! Intresseklubben antecknar...

Snart är det dax för träning igen! Tjo!

Puss så länge!



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback