Sommar i april?

Det är varmt. Riktigt, tryckande varmt. Ute alltså. Cyklade hem en kort sväng för att hämta "sydafrika kläderna" jag ska ha på vår Sydafrika-återträff idag efter jobbet. Yes, vi ska nu (efter ett bra tag) äntligen ha en liten reunion sen jag och några kollegor var i just Sydafrika. Ska bli riktigt kul! Kolla på alla bilder (hoppas någon har rensat lite för bara jag tog ca 3-400 bilder själv och vi var 10 pers), äta tacos, snacka, babbla och bara minnas allt kul vi var med om! Ska bli riktigt kul. I alla fall. Jag lånade kollegans cykel och trampade hem, och det GASSADE verkligen! Helt jävla underbart! Tyvärr tog cykelturen sluta och nu sitter jag inne igen... Men minnet från den ljuvliga solen hänger kvar.

Shit, att jag verkligen är en sån sucker för solsken trodde jag inte! ;) Nu ska jag ut på rast!



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback