Städar man så hittar man

Nu är det inte rummet jag städar, utan på skrivbordet - i datorn. Jag har en förmåga att ta massa kort med kameran och sen skapa en ny mapp varje gång jag lägger in bilderna i datorn... Nu tänkte jag vara duktig och städa upp i röran så man inte får ångest varje gång man ser alla ikoner. Då hittade jag en del outfitsbilder bland annat denna, de första är anigens mörka, det är kjolen från H&M, den är fin, men jag har svårt att hitta en tröja som passar till.. Hum..



En annan outfit, tröjan är från Lindex... och det komplimangsvänliga halsbandet med rosett från LeShop.se



Hittade även denna favorit(kjol) i högen med försenade outfitsbilder (förra torsdagen). Denna kjolen piggar verkligen upp!

image2246



Love that skirt :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback