Time to work

Mitt sätt att ligga som i dvala under helgerna bidrar till en hel del uppdateringsjobb. Tänk alla bloggar som uppdateras varje dag och tänk alla bloggar jag följer dagligen. Ja det blir en del att jobba sig igenom! När det gått nästan tre dagar utan att jag gått igeonom min lista på bloggkoll.se kan man drabbas av en smärre chock när man ser hur många uppdateringar som gjorts! Idag när jag loggade in på bloggkoll.se hade jag inte mindre än 311 inlägg. Alltså, 311 nya blogguppdateringar på de bloggar jag valt att följa! Det är helt sjukt!

Haha. Man kan bara skratta. Det finns alltså, som vi nu fått bevis på, bloggerskor som är värre än jag! Och det vet jag nåra som har tvivlat på. Men det är inget att tvivla på längre - bevisligen :)

Som sagt har jag en del att jobba mig igenom nu så see ya later!

image2100


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback