Tjugofyra - sju

Ett av de bättre dygnen har passerat nu, enligt mig. Det var ju bra helt enkelt! Klädmässigt hade jag två outfits igår (jobb-, födelsedags- och party-outfit) och en idag, alltså på ett dygn har jag haft på mig detta:



Rekvisita på fjärdebilden är min egna tandborste, på mornarna måste man vara effektiv i alla bemärkelser även om det krävs att borsta tänderna samtidigt som man tar outfits/frisyrbilder ;) Koftan hade jag över den nya vita toppen på jobbet (kallt där!) sen tog jag av den när det nalkades födelsedagsfest... Till detta mina darlings till stövletter! Röda naglar har jag haft sen förra lördagen och jag tror jag ska bättra på det imorgon igen för att ha det även denna helgen. Det är lite läckert ändå :) Grr...

Sen var det studentskiva, jag bangade det galet rosa-glittriga linnet och körde det neutralare gråa. Det gick hem (hos D;), tillsammans med min nya väska som också fick höga poäng. Tur att jag bara drack två drinkar den kvällen, de problemen jag hade med mina axelband utan fylla (de åkte ned pga den djupa ringningen i ryggen) hade nog förvärrats en aning om jag druckit mer ;)



Imorse var det bara att skutta upp och klä på sig det jag råkat packa ner dagen innan.. Min lila, lite transpareta blus... Frös gjorde jag efter fem minuter på jobbet, så koftan från onsdagen åkte på över - inte den snyggaste kombinationen!



Det var mitt dygn, klädmässigt... Imorgon är det fredag och det innebär en ny outfit, antagligen efter temat "Casual Friday" som råder på företaget :)



En parantes: Förra fredagen hade jag på mig detta, á la casual, med inbakadfläta och alt!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback