Today I'm wearing this

Idag var det ännu en sån där fin vårdag då solen sken, från morgon till kväll. Efter jobbet satte jag mig på tåget in till stan för att möta upp Lollovisa och Amelie för en fika. Amelie som jag inte träffat på över ett år var det jättekul att träffa igen! Vi tre babblade på som vanligt och vips så var det dags att åka hemåt... Lovisa och jag satt och snackade lite om sommaren och om vi ska åka till Visby några dagar på semestern. Låter riktigt kul, så vi ska se lite längre fram när det kan tänkas bli! Mamma och Olle funderar även dem på om vi ska dra nånstans i sommar, denna gången lutar det åt en utlandssemester på två veckor! Säger jag inte nej till :D Vi får se hur jag ska få det att gå ihop... Kanske måste åka en sväng förbi väskusten också! + att jag och min darling ska till Paris! Appropå Paris ska jag och Dave Babe antagligen gå på en föreställning på Moulin Rouge - hur coolt är inte det på en skala?!! Min syrra och farmor ska dit innan oss, både till Paris och Moulin Rouge alltså, så vi får höra vad de tyckte sen! I midsommar veckan ska jag och hannibanni hitta på något! Yeey! Nåt tips på vad vi kan göra?

Anyways, idag hade jag på mig det här:



Ute har jag numera min beiga trenchcoat och favorit sjalen med rosor... (dock måndagens klänning under)



Lyckades förra veckan uppbringa denna inbakade fläta i luggen, den är inte så snygg som den kommer att bli med lite träning, men det är ändå en bit på vägen! Perfekt sätt att göra nåt kul av en tråkig lugg :)



Nej nu ska jag sova! Imorgon bär det av till Älvsjö och min kära David ♥ Natti!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback