Träning - check

Nu var det svettiga träningspasset avklarat - känns väldigt bra! Jag gav gärnet som vanligt och nu efteråt känns det toppenbra! Yes! Jag kommer bli så jäkla fit om jag fortsätter så här och det tackar inte beach 2008 nej till. Nej nej. Nu ska vi slimma :)

image2125


En annan eneriggivande sak är att jag ska på lunchdate med min älskling idag! Vi ska till Jernet här på lidingö som sisst och avnjuta lite lunch. Tydligen stod det bl a Lax med limebladssås på menyn och det låter inte fy skam det inte! Ska bli så kul att få luncha utanför kontoret och med min darling ♥

Pratade med Anna Älskling igår också och det ska bli grymt kul när hon kommer i helgen! Kanske en utgång på lördag, antagligen shopping på söndag - kanske lördag med - och en MASSA (skit)snack, nej skämt och sido många vettiga disskusioner kommer det allt bli! Can't wait! Åhh va kul!

Har en tanke i huvet också, plugga? Jag? Verkligen? Hum. Vi får se hur livet artar sig I guess...

Nu ska jag jobba så det ryker! Puss å tjo!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback