Träning på schemat

I går tränade jag på ganska bra, först ett puls-pass och sen promenaden hem som tog över en timma. Kände mig stumm i hela kroppen redan i går kväll. Nu, efter ännu ett core-pass i morse, är jag fortfarande seg och stumm i kroppen och musklerna... Inte så konstigt iofs! Imorgon ska jag och Loijs cykla (förutsatt att jag får låna en cykel hemma) till Friskis för ett svettigt pulspass. Sen ska vi ut ett gäng tjejer för en "chill" drink eller två på en bar. Ska bli kul! Hoppas bara jag inte blir för trött efter träningen :) Vidare med träningen då! På lördag har Loijs två prova-på-biljetter till SATS på Odenplan, så vi är inbokade på ett Box-pass kl 11.00 - ska bli spännande att se vad det är! Och på söndag kanske det blir ett skivstångs-pass, men det vet jag inte än. Ska träffa David någon gång efter kl 16 så det kanske blir en vilodag istället :)

Det är kul att träna! Och jag är en person som behöver oväxling och nya utmaningar hela tiden. Ska jag göra samma saker hela tiden tröttnar jag lätt. Nu är jag som sagt medlem på Friskis och det är 100 gånger billigare (mer ekonomiskt) än t ex SATS, grejen är att SATS utbud av pass/klasser tilltalar mig mycket mer. SATS har allt jag skulle vilja få ut av min träning, bodypump (som Friskis också har), yoga, pilates, spinn, gymma (nån enstaka sällsynt gång) självklart något konditionspass. Men sen kan man ju variera med step, aerobics eller dans-inspirerade klasser, eller som nu när jag och Loijs ska gå på Box. Synd att det är så rackarns dyrt... När jag blir rik! Då jäklar.

image2097

/emma.

P.S. Jag proppar i mig dumle och 70% choklad just nu... Dessa träningpass behövs! :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback