Vilken kväll!

Igår var den en lång, men väldigt trevlig dag! Först var det jobb för hela slanten, min kollega har varit sjukskriven i en vecka (tillbaka idag) så min buddie Loijs har ryckt in och lärt sig växeln här i receptionen. Jätteskönt att hon var här så jag har kunnat vara sekreterare (a.k.a. slav), konferensvärdinna, "hämta grejer på lagret i high heels-idiot" (speciellt var det väldigt lätta (not) 20 pärmarna... Vad har jag mer sysslat med? Ekonomiassisten är jag redan, vad mer? Rama in diplom-person.. You name it! Efter en "sån dag" då jag lärt mig en hel del om härskartekniker mm åkte jag raka vägen till David för att åka vidare direkt till hans mormor som fyllde år. Där fick jag träffa D's mormor, mormorns sambo, och de "vanliga gänget" + en kompis till mormorn. Mycket trevligt! Mosserat vin bjöds det också på, nån fyllde på mitt glas så det var aldrig riktigt tomt... D kördeså han avstod - duktigt! - jag fick alltså stå för galenskaperna helt själv ;) Sen efter MASSA mat åkte vi vidare till Söder och D's kompis lägenhet där vi "hängde" ett par timmar innan vi skulle vidare till studentskivan. Mätta och lite sega glider (åker vi bil) vi vidare till Götgatsbacken - Hornstullsvägen (?) till studentskivan.

För det första kände jag mig riktigt gammal om man jämförde med alla små studenter (skiljer det sig vadå, 2 år?), för det andra blev det riktigt skoj, jag dansade som en GALNING! Hehe. Darlingen kommenterade att det var härligt att se mig dansa för jag såg ut att ha så kul ;) Men det är sant, igår var det grymt kul att dansa! I mina multi-höga-med-platå-heels och allt! Kände inte av det så mycket som man kan tro efter den omgången på dansgolvet. Yeah! Sen var dem hem till D och sova de där knappt fyra timmarna innan man skulle upp och iväg till jobbet... Hoho så jäkla skoj :D Satt och plugga lite körteori på tunnelbanan, men på Lidingötåget somnade jag nästan. Det är sövande med tåg, spciellt efter en "vild" natt och tidig morgontimma... D ringde mig när jag var halvvägs och frågade om allt gått bra, sötnos :) Love you..

Dags att vara seriös på allvar då!

image2157

Puss /emma.



P.S. Tydligen fixa jag släktmiddagen med "Bravur". 1 poäng till mig! Eller ska vi ta till med 10 på en gång?! ;)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback