Vilken ska jag välja?

Igår skulle jag och Loijs vara lite sociala på kvällskvisten. Efter en dag med både träning och körkorts-plugg, lunch i solskenet och annat kände vi att det var läge för en drink med tjejerna hos Lotta. Why not liksom? Har man kört en hel dag i 180 kan man lika gärna fortsätta?! Vi fick skjuts från Ropsten av Loijs föräldrar som passande nog passerade bron just då. Vi blev avsläppta hemma hos mig där jag bytte om och sen huvudsyftet: plocka med lämplig alkohol. Dock uppstod dilemmat "Vilken ska jag välja?" i ca en halv minut innan vi bestämde oss för att den osmaksatta vodkan (smirnoffen) hade mest alternativ när det gäller drinks.

image2102

/emma.

P.S. I den där gula "påsen" har jag mitt välförsedda barskåp ;) Vinflaskan med det röda presentsnöret runt om fick jag förra julen av mitt jobb. Haha. Jag förbrukar inte i samma takt jag får/köper om man säger så.. :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback