Vill nån se mitt rum?

För ett tag sen kom jag på att jag inte visat det "slutgiltiga" resultatet av mitt rum. Jag har redan hunnit möblera om en gång, se de bilder du får se nu är inte på hur det såg ut förut, innan jag möblerade om. Jag har inte fått upp några tavlor eller vägghyllor så helt klart är rummet inte! Och som jag nämnde tidigare har jag MASSA småprylar, allting betyder något speciellt, så jag kan liksom inte plocka bort grejer... Jag har väldigt svårt för att slänga grejer, du anar inte hur jag kämpade med att ha så här relativt lite grejor i hyllorna :) Eh. Det var en hel del i hyllan såg jag nu, ska försöka få undan lite grejer, kanske att man kan gömma det i utrymmet under trappen? Sen har jag tänkt sätta upp TVn på väggen vart det lider, samma med alla högtalare och skit, ska också upp på väggarna... Byrån skulle behöva sig en omgång den med, kanske något att byta ut mot en snyggare byrå? Hum. Tåls att tänka på!


image2176

Pssst! Mina nya lakan gör sig väldigt bra i mitt rum tycker jag :)

Nu ska jag sova. Sov bara fyra timmar natten till idag och det har jag känt av idag om inte annat. Ska bli skönt att krypa ner i min säng och de fina lakanen.. Sov sött!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback