Ack du ljuvliga fredag!

Först måste jag säga det här: jag saknar dig FÖR mycket älskling!

Okej, nu kan jag gå vidare :) Det är fredag gott folk! Och det är underbart! Imorgon planerar jag att sova länge, länge! Drömde om det i morse när väckarklockan ringde och lovade mig själv att stå för mina ord. Det är en principsak.

Igårkväll kom mamma och syskonen hem från IKEA med lite grejer. Jag fick bland annat en hurts som var lite i plastigaste laget kanske, mamma ville inte att jag skulle köpa den i metall så jag gjorde som mamma sa (duktig flicka). Sen köpte de tre hyllor till mig, som inte passade konsollerna visade det sig. Jag skulle nämligen ha ett par svarta konsoller från början, men då tyckte mamma att det inte skulle bli snyggt, okej då tar jag de andra då sa jag. Sen ringder dem och säger att de svarta visst är snyggare till de vita hyllorna, okej ta dem då tycker jag. Och även fast jag sagt det ändrar de sig och köper de andra ändå! Jag fick alltså andra konsoller som inte passar till hyllorna, för hyllorna hade de inte bytt så de passade rätt konsoller. Hängde du med? Nej inte jag heller. Jag ägnade i alla fall en tid åt att montera ihop hursten som nu är full med grejer jag vill gömma - skönt! Vi får väl se när vi orkar med IKEA igen nästa gång!

Ikväll är hela famlijen på sju pers minus hund (han är hos dagmatte) till en granne i området och äta middag. Det ska bli trevligt! Hoppas jag får komma hem efter jobbet och däcka på sängen en stund först bara. Det är skönt att däcka!

Nu ska jag leta reda på sängstommar för jobbets räkning, "intredningsexpert" som man blev kallad ;)

Puss på er!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback