Cool enough?

Nu har jag det där dilemmat igen att jag måste klä mig i samma linje med mitt hår, alltså inget gull-i-gull till denna frilla, det funkar nämligen inte. Det måste vara något mer med edge som jag pratade om tidigare när jag klippte av de där första 30 centimetrarna i maj. Så jag hade lite problem i morse med vilka kläder som skulle vara cool enough och passa mitt hår. Det är knepigare än det låter faktiskt! Ska på stan en sväng med Josefin i eftermiddag och då kanske jag hittar nåt rivigt i klädväg ;)

Tills dess får vi hålla till godo med dagens klädval som föll på blåa, lite slitna jeans, svart kofta, vitt linne och en grå-svart sjal, lyckades jag med en hyffsad fräsig-look?





/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback