Den nya

Godmorgon! Bloggar hemmifrån faktiskt, ska alldeles strax gå till jobbet - börjar bli hög tid för det. Men jag ville smälla iväg en "dagens outfit" först. Tänkte att jag skulle hinna det :)

Självklart blev det liite knappt om tid så jag fick stänga ner och kuta till jobbet istället :) Men här är den: Dagens Outfit! Trumvirvel ;)

Nya blusen från H&M - riktigt skönt och svalt material! Jag har mina VILA jeans, skinn pumps, Bocla-klockan, ett par vita större örhängen till den. Känns bra. Inte så "casual friday" som egentligen råder här på företaget, men jag har förmågan att alltid klä upp mig mot veckosluten snarare än klä ner mig. Sen ville jag ju så gärna inviga nya blusen!





/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback