Det var den helgen det

Ja, efter en helg mest slöandes i sängen, läsandes en bok eller tittandes på en film kan jag säga att jag är på bättringsvägen. Jag är inte riktigt lika förkyld längre (peppar peppar) och ska släpa mig till jobbet imorgon... Tänker hoppa över den där roliga träningen (vad jag hört) två personer håller efter jobbet, sista gången man får pröva på det gratis imorgon, men jag vill ju inte falla dit igen och blir sjuk. Tänkte spara mig till den Afrikanska dansen på tisdag istället, för det vill jag ju inte missa! Inte när det är första gången och allt, sen v 37 och 38 kommer jag vara i Falun och då missar jag två tillfällen (som jag får ta igen senare). Kul kommer det bli! :)

Nu ska jag rycka upp mig och städa ur det sista ur hyllan som står och skräpar tänkte jag, kanske att jag bestämmer mig för vilka kläder som får åka på imorgon också... Köpte den där marinblå kjolen på Lindex (du vet vilken jag menar Josefin, den fanns på Lidingö Centrum om du också är sugen;) i fredags och den är riktigt najs! Juste, jag åt kräftor till lunch idag också, hehe, ska det va så ska det va!

Saknar dig honey, vi ses imorgon. ♥

Ha en härlig söndagkväll!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback