Ett projekt

Under trappan i vårt hus finns det ett litet förvaringsutrymme som jag snott åt mig (dörren till utrymmet är i mitt rum). Där har jag högar med prylar och pinaler! (Inte att rekommendera.) När jag skulle leta fram en sak jag trodde att jag hade där inne nånstans, typ längst in bakom allt, var jag tvungen att ställa mig mitt i röran och höll på att inte komma ut. Detta är ett projekt att ta tag i och det ska jag försöka mig på nån gång i veckan. Ska hämta in en kartong och fylla upp med grejer så det inte blir massa småskit överallt utan vara en kartong (eller tre) att hålla reda på. Make sense doesn it? Sen skulle ett schysst hyllsystem till alla mina skor och sånt vara en smart lösning, jag ska bara komma mig för det med.. Nångång...



/emma under trappen

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback