Gårdagen

Igår var jag "ärtig" sa en kollega, ska visa varför när jag kommer hem...

Jag åkte som sagt in till stan för att i första hand lämna in mobilen men det glömde jag visst (ops). Istället tog jag en sväng i Gallerians trevliga butiker och faktiskt hittade jag inget jag ville ha. Utom den där omtalade
brownien med mjukglass för 35kr. Ganska skönt faktiskt att jag inte hittade något. Hoppas det håller i sig få på det sättet sparar jag pengar :) Sen gick jag i mina höga klackar till Dramaten där David snart skulle dyka upp. Han mötte upp "sin" högtalar-systems-uthyrar-kille och de började lasta in stora tunga saker i bilen. Kan ju säga att det kommer låta en hel del på lördag! Sen åkte vi till Antons lägenhet som han nyss flyttat in i och åt middag. Gott gott. Och snart skulle vi iväg igen eftersom David ville åka till landet och dumpa av högtalarsystemet redan samma kväll. Mina muskler blev ratade och ersattes av en kompis manliga muskler. Jag fick en skön promenad hem till David där jag drack te med hans föräldrar, åt bull-skorpor (mums) och sen ringde Anna. Fick en liten snackis med henne och det var kul! Nåra timmar senare kom min darling hem och sömnen tog över.

Ny morgon! Upp och hoppa kl kvart i sex! Åkte från Älvsjö kl 6.49, läste i boken Läppstiftsdjungeln av Candace Bushnell och lyssnade på musik. Efter jobbet ska jag hem och fixa, städa göra spellistor i iPoden till kräftskivan på lördag och sånt. Hugo ska promeneras till kvällen och sen kommer min babe över. Imorgon kommer Sara och det ska bli såå kul! På fredag ska jag jobba och Sara åker till sin moster över dagen, sen ska vi nog köpa lite vin... Och till kvällen åker vi ut till Davids landställe! Tjo! Party party helg kommer det att bli :)

Back to reality.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback