Home stylingen fortsätter

För ett tag sen fick jag och min närmaste kollega i uppdrag att styla om ett av våra övernattningsrum och det blev faktiskt riktigt bra. Nu har (främst) jag fått uppdraget att även styla de andra rummen (glädjerop!) i samma stil. Därför sitter jag mest på IKEAs hemsida och kopierar bilder, klistrar in i ett word-dokument och matchar färger osv. Väldigt kul faktiskt :) Precis sånt jag gillar! Det kommer bli två övernattningsrum till i andra byggnaden och sen ska det även köpas garderober och lite annan blandad skit till de tre andra övernattningsrummen i kontorsbyggnaden. Kul är det minsann! Weho!

Fredag är det också :)



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha det där e min gamla klasskompis elsa ju :) henne jag pratade om som var på framsidan av glamour :)

wwiiie snart börjar vi dansa :)

puss

Postat av: Emma

Hehe va kul, vilket sammanträffande ;) Ja det ska vi!

Puss

2008-08-29 @ 19:47:55
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback