Idag

Vaknade upp brevid my love imorse. Började dagen på samma vis som alltid och snart var man på jobbet igen. Sara sitter redan på tåget hit till Sthlm och kommer vara här vid 15-tiden. Då ska vi mötas upp i Lidingö centrum och gå på bolaget - i alla fall jag ;) Man kanske ska köpa med sig vin eller nåt sånt till kräftskivan, så man inte behöver dricka Passoa hela helgen :) Efter det drar vi hem till mig, jag ska marinera köttet som vi ska grilla ikväll (min matdag). Fick receptet på Älsklingens goda marinad, hoppas bara jag är lika bra på det som han ;) Senare ikväll ska vi kanske packa om väskorna med varma, sköna - men snygga - kläder till kräftskivan. Vi kommer befinna oss på en ö (iofs är Lidingö en ö också...) så man vet ju aldrig, men vädret verkar ju lovande! Det ska bli 19-20 grader och solsken på lördagen, samma på söndagen men med lite mer moln - tipp topp!

Kommer bli så kul att få träffa dig stumpan! Snart ses vi :)

Puss så länge



Sara och jag för länge sen (ursäkta min galna uppsyn). Typ i tvåan eller trean innan en utekväll... Var det den där gången vi frös ihjäl när vi väntade på färjan till Hönö? Vi skulle få vänta i 40 minuter på färjan så vi betalade en 5a och gick in på toaletten för att det kanske var några grader varmare där. Uhäk. Vi kom i alla fall hem tillslut - kl 8.00 på morgonen. Helt sönderfrussna och undrandes, om det verklgen var värt att missa sista bussen hem halv tre?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback