Inget mer drogande

Jag har glömt att berätta något! Jag har slutat med kaffe faktiskt! Inte för att det är direkt svårt för min del, då jag dricker mest för att det är gott då och då. T ex när man fikar, då måste man ju bara beställa en latte för att det är så himmelsktgott! På jobbet tar jag kanskte tre-fem klunkar kaffe på morgonen och sen glömmer jag bort kaffet och det blir kallt. Så varför dricka det i överhuvudtaget? Nu är det en kopp te på morgonen istället och till kommande fikastunder blir det nog te... Billigare också! Koffein kanske är uppiggande till en början men i längden torkar det bara ut kroppen och man blir segare. Jag ska alltså vara riktigt pigg istället för fejk-koffein-pigg! Så sant som det var sagt :)

Puss på er!


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback