Innan jag dör

Vill jag:

Resa jorden runt och uppleva magiska platser. Lära mig poledancing. Gå en Make-up-artist utbildning. Operera bort min närsynthet. Bygga ett eget hus. Äga (minst) ett par
Christian Louboutin skor. Gifta mig. Rida på en svart häst längs med en strand i solnedgången. Lära mig magdans. Hitta mitt drömjobb. Ha en alldeles egen walk-in-closet. Uppleva en graviditet. Ha en liten vit sommarstuga med kornblå ytterdörr nära havet. Aldrig mer vara allergisk. Lära mig engelska ordentligt. Äga alla DVD - Disneyfilmerna. Lära mig att hålla ordning/städat i mer än i en halv dag. Ha sett Sex and the City the Movie minst 53 gånger. Äga (minst) en Betsey Johnson klänning. Lära mig tyda mina tarotkort. Hitta den perfekta lägenheten. Åka på safari (igen) och se leoparder, lejon, jeparder, krokodiler, noshörningar och tigrar i det fria. Gräva med tårna i vit, mjölig sand i ett land långt bort...



The sky is the limit.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Åh det där lät inte helt fel..

haha jag har förhandsbeställt satc-filmen.. ah en satc kväll senare när den kommit?? ;)puss

Postat av: Emma

Eller hur! Jasså så pass, att det går ;) Självklart blir det en SATC-kväll då! Räkna med mig:P

Pusss

2008-08-12 @ 11:05:50
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback