Min plan

Jag har gjort upp en plan i mina tankar över den närmaste tiden. Känns ganska bra att ha det lite mer strukturerat, innan har jag mest gått och väntat på att jag ska komma på något. I och med mitt beslut att åka till Brigthon har det kommit igång! Så skönt. Jag behöver struktur och jag älskar att skriva listor som jag allt eftersom bockar av. Så nu har jag listat, stukturerat och sånna saker, så nu kan jag gå vidare :)

Så här ser min plan ut:


HT 08 - Jobba. Ta körkort. Spara pengar.
VT 09 - Plugga engelska i Brigthon
Sommar 2009 - Jobba, jobba. Spara...
HT 09 - Jobba! Spara slantarna till:
VT 10 - Ut och resa! Måste, måste, måste, vill, vill, vill!
Sommar 2010 - Jobba! Spara.
HT 10 - Plugga! Vad? Var?

Så, vad tycks? Ser det ut som en bra planering? Jag tycker det. Det enda kryxiga är vad och var jag ska plugga?! Har en liten stund på mig att lista ut det så det ska jag väl försöka komma på så småning om... Helt okej :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback