Kräftskivan - ocensurerat

Hej hopp! Visst överlevde jag helgen ;) Med nöd och neppe som man säger. Närå, men mycket kräftor och dricka blev det! Det började droppa in folk vid två-tre tiden och sen dess var det ganska bra ös :P En hel-kul helg med andra ord! Weho, party party! Najs najs :)

Här är lite pics som jag snott av Dave Babe och Johan, vet att man typ inte får göra så, men jag känner dem ju! :)



Gänget som missade både bussar och båtar, men tillslut kom de äntligen fram och började genast med tältet.



Sara, Elina och jag var grymma på kubb (jag tog ner två på raken) och vi var inte liite kaxiga efter första vinsten efter bara två rundor för vår del ;)



DaveBabe och Sara till bords.



Dags att hugga in på kräftorna!



Fina och goda kräftor! Mums!



Shotglasen fick ett alternativt användningsormråde; på Jonas nyrakade huvud.



Du är fin du älskling <3



Det var bra röj på dansgolvet!



Let's shake some ass!



Visst ser det kul ut!!



Fullaste killen av dem alla, min David ;)



Är det därför jag hade ont i nacken? Jag headbangar alltid på fyllan av nån konstig anledning ;)



Någon som vurpar ganska rejält där bakom David?



En typisk Sara-kommentar till denna killen:
"Jag trodde ni var socialt inkompetenta men du är ju faktiskt riktigt trevlig"
Haha! Klockren stumpan!



En konstig kuf. Jag blåste stenhårt i flytvästens visselpipa i hans öra bara för att ;)



Johans mycket skickligt tagna kort på mig och mina "slick'a moves". Johan, jag förstår dock inte vad "slick'a moves" är för nåt? (Hjälp.)



Jag och Sara on the dancefloor!



Josefin och Johan rockar loss...



"Snyggo-minen" på mig och hey fel kamera Ludvig!



Älsklingen forstätter att korka upp (han ser nyktrare ut än han var) :P



Det finns säkert en anledning varför jag räckte ut tungan... (Inga kommenatarer.)



Det ser i alla fall jobbigt ut :P



De från början så rena och vita skorna var bara ett minne blott.

Nu ska jag tona ner med "fyllo-bilderna", jag är ju trots allt en mycket seriös person. Eh. Inga kommentarer där heller.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback