Ledbruten

Att jag glömt att nämna detta förvånar mig, det gör sig nämligen ständigt påmint. Jag pratar naturligtvis om min träningsvärk. Igår gav jag gärnet på brännbollsplanen (kohagen) och sen lika mycket energi, om inte mer, på dansgolvet, vilket idag har resulterat i att jag är stel som en 90-åring och knappt kan röra mig utan att skrika av smärta. Haha. Man kan ju ha större problem, men att inte kunna resa sig ur sängen/en stol utan att grimatisera är faktiskt lite väl. Jaja. Så är läget och imorgon blir väl inget undantag! Att sitta still i åtta timmar i en kontorsstol ökar nog inte på smidigheten heller om man säger så. Haha.

Nu är det snart middag och jag har skrivit budgetar (budget i plural) och knåpat en stund. Det är mycket pengar som ska sparas om det ska funka någolunda bara och bara intensivkursen går på 12 460kr exkl. mat i knappt två veckor. De ni! Nu ska jag försöka städa lite om min stela smärtande kropp tillåter det (tveksamt).

Ha en skön kväll!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback