Let's move that ass!

Du hörde rätt! Jag ska skaka rumpan hela hösten faktiskt. Josefin, Elina och jag ska gå på Afriksanskdans en gång i veckan hela hösten! Det ska bli såå kul! Här kan du läsa mer. Det dumma är att jag kommer missa två gånger i september när jag är i Falun på intensivkursen... Undrar om man kan lösa det på något sätt.. Hum. Jaja. Det kommer bli superkul! + att det pajjar min ekonomi totalt... Vadå budget inför England? Men som sagt, det kommer frigöra många av mina endorfiner, så det kommer väga upp!

Weho! Let's move our asses!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Det ska bli såååå kul att dansa.. Hoppas bara mitt knä håller, har fått problem igen...

Att du e borta 2 veckor brukar inte vara några problem, man brukar få ta igen dem missade gångerna senare när det passar sig...

Puss :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback