Lite inköp

För några veckor sen köpte jag detta, en praktisk grej man hänger på en dörr med krokar från Lagerhaus. Eftersom jag har lite brist på förvarning och sånt till mina prylar (läs: kläder) passade den perfekt! Köpte två fina block på Akademibokhandeln och för att hitta en orsak att köpa dem, ska jag ha dem i Brigthon! Kollegeblock avsedda för studier är lätt en giltig orsak till köp ;) Sen den där hurtsen jag snickarade ihop... Den ser okej ut men är ganska plastig... Mamma gillade inte den i metall + att den skulle göra fula märken i golvet sa hon... Som om inte denna gör det?! Aja, jag överlever ;)



Min dunväst, skinnjacka och lilla väskan får pröva krokarna...



Mina fina block...



Le hurts.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback