Måndag it is!

Jisses, jag har fortfarande ont i vart enda en av mina muskler (även i dem jag inte trodde jag hade)! + att det är måndag... Känns inte som om man haft någon helg eftersom jag "jobbat" i helgen, att konferera, vara uppe sent och gå upp tidigt är inte vad jag kallar helg. Men det var ju kul också :)

Skrev en liten "to do"-lista igår för veckan så det är väl bara att sätta igång när jag kommer hem! Skulle vilja få upp tvn på väggen också (väggfästet ligger och samlar damm under sängen) och nåra lister som man kan ställa tavlor på... Kanske den där hyllan som ligger och skräpar också får komma upp på väggen och fyllas med ramar och prylar? Min nya grej är att rama in alla fina kort och ha dem överallt ;)

Hoppas du får en fin start på din måndag! Nu ska jag ta tag i det som ska göras... En hel del med andra ord!

Puss å hej



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback