Måndag (läs: LÖNING!)

Weho för löningen, inte för att det är måndag. Men men. Dagen började med lite övningskörning till jobbet, skjutsade Sara till tåget och mig till jobbet, thanks mom :) Full rulle på en gång och så fort någon frågar hur helgen varit visar jag stolt upp mitt gigantiska blåmärke på vänster underarm och säger ordet "Kräftskiva". Hehe. Det talar för sig självt om man säger så :)

Hela dagen igår tog jag och Sara det väldigt chill, först städade vi såklart undan allt efter kräftskivan på Tynningö (en hel del skit blev det!) innan vi tog en båt hem vid 14.35. Sen åt vi lite lunch i form av omelett med potatis, paprika och skinka för att efter det ta en promenad till ICA och köpa godis (mmm). Vi såg både Bridget Jones på spaning (alltså tvåan, ettan såg vi i torsdags) och Walk the line (såå bra, måste ladda ner alla låtarna!) och åt oss mätta på godis. Vi hade en helt lovely bakis-söndag alltså, dock utan baksmälla, vi var bara lite sega om man säger så. :)

Efter jobbet ska jag till DaveBabe (saknar honom redan) vars mamma fyller år idag:) Ska bli trevligt! Skulle egentligen ha testat på en ny träningsform gratis idag efter jobbet, men kakor och sånt gott tackar man inte nej till! Får testa på den tärningen nästa måndag istället. Imorgon ska jag nog klippa mig... Välbehövligt!

Ha en fin dag!

Puss puss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback