Något saknas

Jag vet vad som saknas! Mina outfitsbilder! Kanske inte för att någon egentligen bryr sig om dem, men jag märker att dem saknas. Bilderna kommer i helgen var så säker, får köra ett sånt där "hela veckans outfits i ett inlägg"- inlägg. Ska passa på att slänga in bilder på mitt lite nyinredda rum också! Har ju smällt upp tvn och lite hyllor! Mm det ska fixas lite till innan det är helt klart, men finare kommer det bli! :)

Sen börjar jag känna att jag vill shoppa också vilket inte är så bra... Att jag måste åka in till stan för att fixa min trasiga mobil (två knappar har spruckit) bådar inte gott. Men om jag gör det innan jag får lön kanske jag lyckas! Precis. Man ska tänka positivt :)

Okej, lunch!

/emma.



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback