Otålig

Snart, eller ja om en kvart tio min ska jag äntligen få gå för dan. Det har varit segt här nu sista tiden av dagen, det ringer inte så mycket vilket i och för sig är skönt, det finns inte så mycket som måste göras på minuten och ja. Ligger jag i fas? Shit. Det är ju nästan historiskt! Snart ska jag alltså få sätt mig på Lidingö-tåget och åka in till stan där jag ska möta upp Josefin. Försökte flirta mig till lite flex så jag kunde gå tidigare men kollegan var lite svårflirtad idag ;) Aja. Jag hinner nog med det vesäntliga i de störe butikskedjorna, typ H&M (vill verkligen ha den där blusen!), Lindex mfl. Josefin ska ju "inte-shoppa" så då blir det mer tid för mig att bossa runt! Hehe. Weej! Shopping, shopping!

Så nu sitter jag och räknar minuter och är minst sagt otålig att få komma iväg!

Suck.



Klättrar nästan på väggarna ;)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback