Presenter

Jag och älsklingen utbytte presenter när han kom hem från västkusten och sin Road-trip. Kanske att man kan säga att det var en sexmåndaers-/halvårspresent?! Han hade med sig sin present redan i lördags och min var inte riktigt klar då, så han fick den innan kräftskivan måndagen därpå. Jag fick i alla fall två väldigt fina muggar att dricka te, kaffe eller annat gott i. Att det var fjärilar på var nog själva grejen - löv butterflies! Sen står det några glada ord på dem också, perfekt att börja morgonen med! Tack älskling!



Av mig fick David ett stort svart fat med vita blockljus på som jag köpte på HIMLAs lagerutförsäljning. Antingen har man det som just ett ljusfat eller så kan det användas som uppläggningsfat - finurligt va ;)



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Åh vad fina muggar du fått :)

Jag vill också ha så fina muggar :)

puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback