Sjuk :(

Jag är verkligen kinkig när jag blir sjuk, jag är typ som en kille när dem är sjuka och då är det illa! Jag vaknade av att jag inte kunde andas genom näsan vid åtta så jag gick upp, åt frukost och la mig sen på sänge för att läsa. Då somnade jag igen och sov till tio. Idag skulle egentligen Emil och jag åka in till stan så jag kan få äta min den där nacho-tallriken - men icke. När man är sjuk och förmodligen har feber är kanske inte det roligaste (läs: bästa) att trängas med folk på stan en lördag efter löning. Nä. Så jag är tvungen att hoppa över det och bli frisk istället. Jag vill ju kunna träna på måndag och dansa på tisdag nästa vecka! Annars blir jag ledsen... Aja. Nu ska jag kolla på Stepford wives, hoppas den är bra, det var den enda film jag kom på igår. Btw såg jag The family stone med Sarah Jessica Parker igår kväll och den var väl okej, ingen dunder hit kanske men okej :)

Som sagt, sängen ropar och jag kan inte stå emot det. Kurera, kurera... Måste bli frisk, frisk.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback