Sjukling

Jag är sjuk. Det är inge kul. Älsklingen gav mig nåra tabletter Echinagard innan jag åkte från honom i morse och det är det äckligaste på länge! Han påstod att de smakade lite jordgubb, men det var ju rena rama lögnen! Om man borser från 50 månader gamla och ruttna jordbubbar vill säga. Har fått i mig tre sånna där klibbiga tabletter nu, tre kvar... De ska tydligen vara bra mot förkylningar och sånt vilket i och för sig är bra! Men ändock - äckligt. Jag hostar, har ont i halsen och snörvlar. Vill mest bara hem till sängen och sova i hundra år. Att det är min matdag idag också underlättar ju inte direkt läkningsprosessen...

Önska mig lycka till vettja. Eller skicka ett recept på riktigt tung medicinering.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback